Az Ecommerce Revolution ötödik epizódjában búcsút mondtunk két webshopnak. Megtudhattuk, hogy milyen eredményekkel zárta az 1 hónapos optimalizálási időszakot a Natural Vital és a Czár ékszer. A záró prezentációkból pedig megtudhatjuk a részleteket is!
Az utolsó találkozás alkalmával Krisztián egy 40 perces prezentációval készült a Natural Vitalnak, melyben bemutatta az elmúlt 26 nap eredményeit, valamint a jövőbeni fejlesztési irányokat is átbeszélték Zsuzsával és Ágival.
Kapcsolódó videók:
A Natural Vital csapatának beállított kampányok alig 1 hónap alatt 516 907 Ft extra bevételt hoztak. Ezek alapján pedig a várható éves bevételnövekedés közel 22%.
Krisztián szerint ez azonban csak az út kezdete, és ezek a számok csak viszonyítási alapként szolgálnak.
“Matematikai szempontból nézve helyes a számításunk, azonban üzletmenet szempontjából a valóságban ez nem így néz ki. A valóságban a rosszul teljesítő kampányokat lekapcsolom, aztán kitalálok új kampányokat, amik aztán megint hozzáadnak, és megint hozzáadnak. Tehát az egész egy picit egy hógolyó effektushoz hasonlít.”
A közös együttműködés ezzel véget ér, azonban nagyon fontos, hogy a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás ne maradjon abba. Emiatt Krisztián arra kérte a Natural Vital tulajdonosait, hogy a műsor során megtanult módszertant használva gondolják végig a további fejlesztési lehetőségeket, priorizálják és teszteljék őket folyamatosan.
A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció csak egy szelete a hatalmas online marketing tortának. A szakértők úgy látták, hogy a megfelelő szöveges tartalom, marketing stratégia, és marketing üzenetek jelentik a legnagyobb kihívást Zsuzsa és Ági számára, ezért egy meglepetés vendégelőadóval készültek a hölgyeknek.
Nem véletlen esett Wolf Gáborra, a Marketing Commando kisvállalati marketing szakértőjére a választás, hiszen a stratégiaalkotás az ő fő szakiránya.
Gábor egy személyre szabott SWOT elemzéssel kezdte a prezentációját, melyben bemutatta a Natural Vital erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit. Majd konkrét tippekkel látta el a Natural Vital csapatát.
Gábor első tanácsa, hogy kémkedjenek és szerezzenek minél több információt a piacról, a vevőkről, a versenytársakról.
Második javaslata, hogy pozícionálják magukat, tehát találják meg, hogy mi az egyedi megkülönböztető jegyük, mi az a probléma, amire ők lehetnek a legjobb megoldás.
Végül pedig óva intette a Natural Vital csapatát a személyes márka építésétől!
Gratulálunk az elért eredményekhez és sok sikert kívánunk a jövőre Áginak és Zsuzsának! Tartsatok velünk jövő héten is, amikor a Beerselection és BioZoo eredményeire is fény derül.