Záró prezentáció a Czár ékszer számára (Kulcsár Róbert vendégelőadóval)

[Zárás] Kulcsár Róbert webshop üzemeltetési tanácsai a Czár ékszernek

Az Ecommerce Revolution ötödik epizódjában búcsút mondtunk két webshopnak. Megtudhattuk, hogy milyen eredményekkel zárta az 1 hónapos optimalizálási időszakot a Natural Vital és a Czár ékszer. A záró prezentációkból pedig megtudhatjuk a részleteket is!

Az utolsó találkozás alkalmával Krisztián egy 45 perces prezentációval készült a Czár ékszernek, melyben bemutatta az elmúlt 26 nap eredményeit, valamint a jövőbeni fejlesztési irányokat is átbeszélték Ginával és Ivánnal.

Kapcsolódó videók:

A Czár ékszer csapatának beállított kampányok alig 1 hónap alatt 226 968 Ft extra bevételt hoztak. Ezek alapján pedig a várható éves bevételnövekedés 26,2%.

Krisztián szerint ez azonban csak az út kezdete, és ezek a számok csak viszonyítási alapként szolgálnak.

“Habár matematikailag teljesen helyesek ezek a számok, üzleti szempontból a való életben ez nem így működik. Hiszen a rossz kampányokat leállítom, találok új ötleteket, és újabb kampányokat találok ki, ami megint plusz bevételt fog nekem termelni. És ez így szépen összeadódik, én ezt hógolyó effektusnak szoktam nevezni.”

A közös együttműködés ezzel véget ér, azonban nagyon fontos, hogy a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás ne maradjon abba. Emiatt Krisztián arra kérte a Czár ékszer tulajdonosait, hogy a műsor során megtanult módszertant használva gondolják végig a további fejlesztési lehetőségeket, priorizálják és teszteljék őket folyamatosan.

A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció csak egy szelete a hatalmas online marketing tortának. A szakértők úgy látták, hogy a webáruház motor jelenti a legnagyobb kihívást Gina és Iván számára, ezért egy meglepetés vendégelőadóval készültek a házaspárnak.

Nem véletlen esett Kulcsár Róbertre, a Shoprenter vezető tanácsadójára a választás, hiszen ő mindent tud a sikeres webáruház üzemeltetésről. Több száz webáruház létrehozásánál segédkezett már, számos e-kereskedelmi konferencia meghívott előadója. „Hogyan indítsunk webáruházat?” című ingyenes élő szemináriumán már több mint 20 000 érdeklődőnek mutatta be, hogyan vehetik ki részüket az internetes kereskedelem egyre növekvő sikereiből.

Róbert egy személyre szabott előadással készült, különös figyelmet fordítva azokra a területekre, ahol nagyobb lemaradással küzd a Czár ékszer. Konkrét fejlesztési lehetőségeket osztott meg velük, ilyen volt a kategóriák elérhetetlensége, a felesleges moduloszlop a főoldalon, vagy a termékoldali kommunikáció hiányosságai.

Gratulálunk az elért eredményekhez és sok sikert kívánunk a jövőre Ginának és Ivánnak! Tartsatok velünk jövő héten is, amikor a Beerselection és BioZoo eredményeire is fény derül.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk