Hétfőn publikáltuk az Ecommerce Revolution hatodik, azaz utolsó epizódját, melyben a Beerselection és a BioZoo egy hónapos optimalizációs eredményeit tekintettük át röviden – ezúttal is külső szakértők bevonásával. A záró prezentációkból pedig megtudhatjuk a részleteket is!
Az utolsó találkozás alkalmával Krisztián egy 40 perces prezentációval készült a BioZoo-nak, melyben bemutatta az elmúlt 26 nap eredményeit, valamint a jövőbeni fejlesztési irányokat is átbeszélték Robival.
Kapcsolódó videók:
A BioZoo csapatának beállított kampányok alig 1 hónap alatt 1 932 517 Ft extra bevételt hoztak. Ezek alapján pedig a várható éves bevételnövekedés közel 68%.
Krisztián szerint ezek a számok csak viszonyítási alapként szolgálnak, de jól látható belőlük, hogy mit lehet kihozni egy megfelelően összeállított stratégiával.
A közös együttműködés ezzel véget ér, azonban nagyon fontos, hogy a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás ne maradjon abba. Emiatt Krisztián arra kérte a BioZoo tulajdonosát, hogy a műsor során megtanult módszertant használva gondolja végig a további fejlesztési lehetőségeket, priorizálja és tesztelje őket folyamatosan.
A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció csak egy szelete a hatalmas online marketing tortának. A szakértők úgy látták, hogy a fizetett hirdetések jelentik a legnagyobb kihívást Robi számára, ezért egy meglepetés vendégelőadóval készültek neki.
Nem véletlen esett Korpa Krisztiánra, a HD marketing PPC tanácsadójára a választás, hiszen hamarosan el is kezdik a közös munkát a BioZoo-val.
Krisztián egy személyre szabott előadással készült, melyben kielemezte a BioZoo jelenlegi kampányait, majd többek között arról is beszélt, hogy miként lehet a keresőhirdetéseket hatékonyabbá tenni.
Fontos első lépésnek tartja Krisztián, hogy a keresési kampányok különböző termékkategóriák és problémék köré legyenek fonva a jövőben.
Gratulálunk az elért eredményekhez és sok sikert kívánunk a jövőre Robinak!