Hétfőn publikáltuk az Ecommerce Revolution hatodik, azaz utolsó epizódját, melyben a Beerselection és a BioZoo egy hónapos optimalizációs eredményeit tekintettük át röviden – ezúttal is külső szakértők bevonásával. A záró prezentációkból pedig megtudhatjuk a részleteket is!
Az utolsó találkozás alkalmával Krisztián egy 40 perces prezentációval készült a Beerselection-nek, melyben bemutatta az elmúlt 26 nap eredményeit, valamint a jövőbeni fejlesztési irányokat is átbeszélték Gáborral és Péterrel.
Kapcsolódó videók:
A Beerselection csapatának beállított kampányok alig 1 hónap alatt 217 649 Ft extra bevételt hoztak. Ezek alapján pedig a várható éves bevételnövekedés közel 10%.
Krisztián szerint azonban ezek a számok csak viszonyítási alapként szolgálnak.
“Legyünk őszinték, most még nagyon az út elején járunk. Most csak egy ízelítőt kaptatok abból, hogy mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció.”
A közös együttműködés ezzel véget ér, azonban nagyon fontos, hogy a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás ne maradjon abba. Emiatt Krisztián arra kérte a Beerselection csapatát, hogy a műsor során megtanult módszertant használva gondolják végig a további fejlesztési lehetőségeket, priorizálják és teszteljék őket folyamatosan.
A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció csak egy szelete a hatalmas online marketing tortának. A szakértők úgy látták, hogy a webanalitika jelenti a legnagyobb kihívást Gábor és Péter számára, ezért egy meglepetés vendégelőadóval készültek a srácoknak.
Nem véletlen esett Kovács Istvánra, a Conversific Product Marketer-ére a választás, hiszen elvetemült analitikus és fő célja (a Conversific csapatával együtt), hogy a lehető legegyszerűbbé tegyék az adatelemzést azok számára, akik nem szeretnek adatokban turkálni.
István egy személyre szabott előadással készült, melyben a Beerselection oldalát, termékeit és vásárlóit elemezte ki. Továbbá profit és konverzióoptimalizáló tanácsokkal látta el a Beerselection csapatát.
Gratulálunk az elért eredményekhez és sok sikert kívánunk a jövőre Gábornak és Péternek!