Krisztián prezentációja a Natural Vital számára az optimalizációs időszak felénél

[Félidő] Krisztián prezentációja a Natural Vital számára az optimalizációs időszak felénél

Az Ecommerce Revolution negyedik epizódjában betekintést nyerhettünk a kampányok eddigi teljesítményébe és a következő lépésekbe. Megtudhattuk azt is, hogy az egyik webáruház esetén 10 nap alatt több mint fél millió forint extra bevételt hoztak az újonnan beállított kampányok, így közel 50%-os éves bevételnövekedés várható.

Krisztián 30 perces prezentációjából megtudhatjuk a részleteket is! Kiderül, hogy a korábban azonosított problémák közül melyeket sikerült megoldani, és hogy hol van szükség további optimalizációra. Nézzük meg a Natural Vital-nál elért eredményeket!

Kapcsolódó videók:

Legfontosabb mérőszámok

A legfontosabb mérőszám természetesen, hogy az újonnan beállított kampányoknak köszönhetően mennyivel nőtt a webáruház bevétele. Azok a látogatók, akik találkoztak az új kampányokkal 45 tranzakciót hajtottak végre, akik nem, ők pedig 32-t.

“Akik nem találkoztak a kampányainkkal, ők összességében véve 472 779 Ft-ot költöttek nálatok, akik viszont igen, ők 676 387 Ft-ot. Ez nagyjából egy 200 000 Ft-os különbség.”

Ezek az elmúlt 10 nap eredményei. A szakértők azonban itt nem álltak meg!

Összeállítottak egy táblázatot, melyben kiszámolták, hogy az eddigi eredmények alapján mennyi a várható extra bevétel havonta és évente, valamint hogy mennyi a várható éves bevétel növekedés.

Mik a következő lépések?

A szakértőknek feltűnt, hogy a Natural Vital keresőmezőjében nem látszik a begépelt szöveg, pedig ez egy nagyon fontos eleme egy webshopnak. Így az első ötlet az volt, hogy módosítják a keresőmező színét.

A részletes eredményekért és további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor az optimalizációs időszak végére érünk és meglepetés vendégekkel fogadtuk a webshopok tulajdonosait.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk