Krisztián prezentációja a Czár ékszer számára az optimalizációs időszak felénél

[Félidő] Krisztián prezentációja a Czár ékszer számára az optimalizációs időszak felénél

Az Ecommerce Revolution negyedik epizódjában betekintést nyerhettünk a kampányok eddigi teljesítményébe és a következő lépésekbe. Megtudhattuk azt is, hogy az egyik webáruház esetén 10 nap alatt több mint fél millió forint extra bevételt hoztak az újonnan beállított kampányok, így közel 50%-os éves bevételnövekedés várható.

Krisztián 30 perces prezentációjából megtudhatjuk a részleteket is! Kiderül, hogy a korábban azonosított problémák közül melyeket sikerült megoldani, és hogy hol van szükség további optimalizációra. Nézzük meg a Czár ékszer-nél elért eredményeket!

Kapcsolódó videók:

Legfontosabb mérőszámok

A Czár ékszer webshop az Ecommerce Revolution szakértői buzdítására kezdte el gyűjteni a feliratkozókat, és mindössze 10 nap alatt 138 feliratkozót sikerült gyűjtenie.

Másik fontos mérőszám, hogy az újonnan beállított kampányoknak köszönhetően mennyivel nőtt a webáruház bevétele:

“Azok a látogatók, akik találkoztak az üzeneteinkkel összesen 51 tranzakciót hajtottak végre a vizsgált időszakban, akik pedig nem, ők 41-et. 543 481 Ft-ot költöttek azok, akik látták az üzeneteinket, 470 925 Ft-ot azok, akik nem. Tehát ténylegesen plusz 72 556 Ft többletbevételt tudtunk generálni.”

Ezek az elmúlt 10 nap eredményei. A szakértők azonban itt nem álltak meg!

Összeállítottak egy táblázatot, melyben kiszámolták, hogy az eddigi eredmények alapján mennyi a várható extra bevétel havonta és évente, valamint hogy mennyi a várható éves bevétel növekedés.

Mik a következő lépések?

Az Ékszer Klub sajnos nagyon alacsonyan konvertált, ezért Csaba és Krisztián úgy döntöttek, hogy változtatnak a feliratkozós kampányon: egy 15%-os kuponkódot adnak a feliratkozásért cserébe.

A feliratkozóknak pedig egy emlékeztető sávot is beállítottak egy ilyen üzenettel: “Ne felejtsd el felhasználni a korábban kapott 15%-os kuponkódodat”, annak érdekében, hogy növelni tudják a kuponok felhasználási arányát.

A részletes eredményekért és további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor az optimalizációs időszak végére érünk és meglepetés vendégekkel fogadtuk a webshopok tulajdonosait.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk