Krisztián prezentációja a BioZoo számára az optimalizációs időszak felénél

[Félidő] Krisztián prezentációja a BioZoo számára az optimalizációs időszak felénél

Az Ecommerce Revolution negyedik epizódjában betekintést nyerhettünk a kampányok eddigi teljesítményébe és a következő lépésekbe. Megtudhattuk azt is, hogy az egyik webáruház esetén 10 nap alatt több mint fél millió forint extra bevételt hoztak az újonnan beállított kampányok, így közel 50%-os éves bevételnövekedés várható.

Krisztián 30 perces prezentációjából megtudhatjuk a részleteket is! Kiderül, hogy a korábban azonosított problémák közül melyeket sikerült megoldani, és hogy hol van szükség további optimalizációra. Nézzük meg a BioZoo-nál elért eredményeket!

Kapcsolódó videók:

Legfontosabb mérőszámok

A legfontosabb mérőszám természetesen, hogy az újonnan beállított kampányoknak köszönhetően mennyivel nőtt a webáruház bevétele. Azok a látogatók, akik találkoztak az új kampányokkal 88 tranzakciót hajtottak végre, akik nem, ők pedig 62-t. Ez önmagában egy szignifikáns különbség.

“Ami külön örömünkre szolgált, hogy elértük az egyik legfőbb célunkat: az átlagos kosárértéket sikerült növelnünk. Közel 2 000 Ft-tal máris meg tudtuk növelni az átlagos kosárértéket.”

Ám ez nem minden! A bevételi eredményeket is sikerült növelnie a szakértőknek. Akik nem találkoztak az üzeneteinkkel, ők 879 155 Ft-ot költöttek a tesztidőszak alatt. Akik pedig igen, 1 426 811 Ft-ot költöttek.

Ezek az elmúlt 10 nap eredményei. A szakértők azonban itt nem álltak meg!

Összeállítottak egy táblázatot, melyben kiszámolták, hogy az eddigi eredmények alapján mennyi a várható extra bevétel havonta és évente, valamint hogy mennyi a várható éves bevétel növekedés.

Mik a következő lépések?

Csaba és Krisztián a webshop főoldalát szerette volna átalakítani elsősorban. Statisztikák bizonyítják, hogy a látogatók 60%-a a látványfonal feletti részt nézi csak meg, ezért fontosnak tartották, hogy minél több információt jelenítsenek meg itt:

Így kiemelt helyen látszódik a webshop egyedi tanúsítványa, valamint a két legfontosabb kategória is a látványvonal felé került.

A részletes eredményekért és további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor az optimalizációs időszak végére érünk és meglepetés vendégekkel fogadtuk a webshopok tulajdonosait.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk