Az Ecommerce Revolution negyedik epizódjában betekintést nyerhettünk a kampányok eddigi teljesítményébe és a következő lépésekbe. Megtudhattuk azt is, hogy az egyik webáruház esetén 10 nap alatt több mint fél millió forint extra bevételt hoztak az újonnan beállított kampányok, így közel 50%-os éves bevételnövekedés várható.
Krisztián 30 perces prezentációjából megtudhatjuk a részleteket is! Kiderül, hogy a korábban azonosított problémák közül melyeket sikerült megoldani, és hogy hol van szükség további optimalizációra. Nézzük meg a Beerselection-nél elért eredményeket!
Kapcsolódó videók:
Legfontosabb mérőszámok
A legfontosabb mérőszám természetesen, hogy az újonnan beállított kampányoknak köszönhetően mennyivel nőtt a webáruház bevétele. Azok a látogatók, akik nem találkoztak az újonnan beállított üzenetekkel 43 tranzakciót hajtottak végre. Akik találkoztak az üzenetekkel, ők pedig 52 tranzakciót.
“Ha a legfontosabb számokat nézzük: akik nem találkoztak az üzenetekkel, ők 428 910 Ft-ot költöttek a webáruházatokban. Akik pedig igen, ők 518 018 Ft-ot költöttek. Ez összességében véve plusz 89 108 Ft.”
Ezek az elmúlt 10 nap eredményei. A szakértők azonban itt nem álltak meg!
Összeállítottak egy táblázatot, melyben kiszámolták, hogy az eddigi eredmények alapján mennyi a várható extra bevétel havonta és évente, valamint hogy mennyi a várható éves bevétel növekedés.
Mik a következő lépések?
A Beerselection csapata nem nagy híve a kedvezményeknek, de Csaba és Krisztián kérte, hogy hadd próbáljanak ki egy egyszeri 10%-os kedvezményt a kosárelhagyóknak 10 000 Ft feletti kosárértékkel.
A feliratkozóknak pedig egy emlékeztető sávot is beállítottak egy ilyen üzenettel: “Ne felejtsd itt a 10%-os kuponkódodat”, annak érdekében, hogy növelni tudják a kuponok felhasználási arányát.
A részletes eredményekért és további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor az optimalizációs időszak végére érünk és meglepetés vendégekkel fogadtuk a webshopok tulajdonosait.