[Terv] Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció a Natural Vital számára

Az Ecommerce Revolution harmadik epizódjában már láthattunk részleteket Krisztián prezentációiból, melyeket a 4 webshopnak tartott. Amennyiben szeretnéd jobban beleásni magad a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba és az optimalizációs tervekbe, jó helyen jársz, hiszen itt megtekintheted a teljes előadásokat.

Az 50 perc alatt Krisztián bemutatja, hogy mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás, miért nem működik az 1-fázisos értékesítés, az ügyfél tudatosság szintjeit, a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertanát, valamint az optimalizációs terveket a Natural Vital számára. Vágjunk bele!

Kapcsolódó videók:

Mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció alatt azt értjük, amikor a webáruházat az ügyfeleid / vásárlóid igényei alapján optimalizáljuk. Egy teljes eszköztárat biztosítunk annak érdekében, hogy személyre szabjuk az ügyfél életútjukat, figyelembe véve a viselkedésüket és az érdeklődésüket.

Az ügyfelek igényeinek előtérbe helyezése nem csak a konverziós arányokat növeli, hanem valódi kapcsolatokat, és hosszútávú bizalmat épít, ezáltal növelve az ügyfél élettartam értéket.

A módszertan

A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertana három nagy lépésből áll:

A képhez tartozó alt jellemző üres; 2020-10-19_11-43-06-1024x568.png a fájlnév

Optimalizációs tervek

Az optimalizációs tervek elkészítése során Csaba és Krisztián megvizsgálták az adott fejlesztési lehetőségeket, azok prioritását, mi a konkrét üzenet, amit ennek a megoldására javasolnak, illetve hogy milyen formában jelenne meg az üzenet a Natural Vital oldalán.

„Az egyes számú fejlesztési lehetőség, amit találtunk, hogy elég magas, egészen konkrétan 78%-os a kosárelhagyók aránya.”

Erre a problémára az alábbi stratégiát dolgozták ki a szakértők:

„Mondtátok, hogy van nektek ez a nagyon klassz kis cukkinispagetti nevű terméketek, amit azt javaslunk, hogy ajánljuk fel ajándékba kifejezetten a kosárelhagyóknak.”

A további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor Krisztián meglátogatja a webshopok tulajdonosait és átbeszélik az optimalizálás aktuális eredményeit és a további teendőket.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk

Szólj hozzá!