Az Ecommerce Revolution harmadik epizódjában már láthattunk részleteket Krisztián prezentációiból, melyeket a 4 webshopnak tartott. Amennyiben szeretnéd jobban beleásni magad a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba és az optimalizációs tervekbe, jó helyen jársz, hiszen itt megtekintheted a teljes előadásokat.
Az 50 perc alatt Krisztián bemutatja, hogy mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás, miért nem működik az 1-fázisos értékesítés, az ügyfél tudatosság szintjeit, a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertanát, valamint az optimalizációs terveket a Natural Vital számára. Vágjunk bele!
Kapcsolódó videók:
Mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?
Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció alatt azt értjük, amikor a webáruházat az ügyfeleid / vásárlóid igényei alapján optimalizáljuk. Egy teljes eszköztárat biztosítunk annak érdekében, hogy személyre szabjuk az ügyfél életútjukat, figyelembe véve a viselkedésüket és az érdeklődésüket.
Az ügyfelek igényeinek előtérbe helyezése nem csak a konverziós arányokat növeli, hanem valódi kapcsolatokat, és hosszútávú bizalmat épít, ezáltal növelve az ügyfél élettartam értéket.
A módszertan
A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertana három nagy lépésből áll:
Optimalizációs tervek
Az optimalizációs tervek elkészítése során Csaba és Krisztián megvizsgálták az adott fejlesztési lehetőségeket, azok prioritását, mi a konkrét üzenet, amit ennek a megoldására javasolnak, illetve hogy milyen formában jelenne meg az üzenet a Natural Vital oldalán.
„Az egyes számú fejlesztési lehetőség, amit találtunk, hogy elég magas, egészen konkrétan 78%-os a kosárelhagyók aránya.”
Erre a problémára az alábbi stratégiát dolgozták ki a szakértők:
„Mondtátok, hogy van nektek ez a nagyon klassz kis cukkinispagetti nevű terméketek, amit azt javaslunk, hogy ajánljuk fel ajándékba kifejezetten a kosárelhagyóknak.”
A további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk jövő héten is, amikor Krisztián meglátogatja a webshopok tulajdonosait és átbeszélik az optimalizálás aktuális eredményeit és a további teendőket.