[Terv] Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció a BioZoo számára

Az Ecommerce Revolution harmadik epizódjában már láthattunk részleteket Krisztián prezentációiból, melyeket a 4 webshopnak tartott. Amennyiben szeretnéd jobban beleásni magad a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba és az optimalizációs tervekbe, jó helyen jársz, hiszen itt megtekintheted a teljes előadásokat.

Az 50 perc alatt Krisztián bemutatja, hogy mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás, miért nem működik az 1-fázisos értékesítés, az ügyfél tudatosság szintjeit, a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertanát, valamint az optimalizációs terveket a BioZoo számára. Vágjunk bele!

Kapcsolódó videók:

Mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció alatt azt értjük, amikor a webáruházat az ügyfeleid / vásárlóid igényei alapján optimalizáljuk. Egy teljes eszköztárat biztosítunk annak érdekében, hogy személyre szabjuk az ügyfél életútjukat, figyelembe véve a viselkedésüket és az érdeklődésüket.

Az ügyfelek igényeinek előtérbe helyezése nem csak a konverziós arányokat növeli, hanem valódi kapcsolatokat, és hosszútávú bizalmat épít, ezáltal növelve az ügyfél élettartam értéket.

A módszertan

A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertana három nagy lépésből áll:

Optimalizációs tervek

Az optimalizációs tervek elkészítése során a szakértők megvizsgálták az adott fejlesztési lehetőségeket, azok prioritását, mi a konkrét üzenet, amit ennek a megoldására javasolnak, illetve hogy milyen formában jelenne meg az üzenet a BioZoo oldalán.

A BioZoo Google Analytics fiókját elemezve, Csabának és Krisztiánnak feltűnt, hogy az új látogatók konverziós aránya meglehetősen alacsony: 

“Az új látogatók esetében 1,12%-os volt a konverziós arány, úgyhogy érdemes volna ezt a számot kicsit javítani.”

Erre a problémára az alábbi stratégiát dolgozták ki a szakértők:

“Segítsük az új látogatókat egy picit jobban eligazodni a termékeid között, még pedig az Eledel ajánló gyorsteszt lenne erre az ötlet.”

A további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk holnap is, amikor a Czár ékszer-nek tartott előadást is megnézhetitek! 🙂

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk

Szólj hozzá!