[Terv] Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció a Beerselection számára

Az Ecommerce Revolution harmadik epizódjában már láthattunk részleteket Krisztián prezentációiból, melyeket a 4 webshopnak tartott. Amennyiben szeretnéd jobban beleásni magad a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba és az optimalizációs tervekbe, jó helyen jársz, hiszen itt megtekintheted a teljes előadásokat.

Az 50 perc alatt Krisztián bemutatja, hogy mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás, miért nem működik az 1-fázisos értékesítés, az ügyfél tudatosság szintjeit, a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertanát, valamint az optimalizációs terveket a Beerselection számára. Vágjunk bele!

Kapcsolódó videók:

Mi az a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás?

Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció alatt azt értjük, amikor a webáruházat az ügyfeleid / vásárlóid igényei alapján optimalizáljuk. Egy teljes eszköztárat biztosítunk annak érdekében, hogy személyre szabjuk az ügyfél életútjukat, figyelembe véve a viselkedésüket és az érdeklődésüket.

Az ügyfelek igényeinek előtérbe helyezése nem csak a konverziós arányokat növeli, hanem valódi kapcsolatokat, és hosszútávú bizalmat épít, ezáltal növelve az ügyfél élettartam értéket.

A módszertan

A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció módszertana három nagy lépésből áll:

Optimalizációs tervek

Az optimalizációs tervek elkészítése során a szakértők megvizsgálták az adott fejlesztési lehetőségeket, azok prioritását, mi a konkrét üzenet, amit ennek a megoldására javasolnak, illetve hogy milyen formában jelenne meg az üzenet a Beerselection oldalán.

A Beerselection Google Analytics fiókját elemezve, Csabának és Krisztiánnak feltűnt, hogy a főoldalon nehezen tájékozódnak az új látogatók. 

Ahogy Krisztián fogalmazott: 

“A választás paradoxona jelenség lép fel. Fantasztikus, hogy széles a választék, azonban ez akár akadályt is jelenthet az új látogatóknak.”

Erre a problémára az alábbi stratégiát dolgozták ki a szakértők:

“Egy sörajánló gyorstesztet javaslunk a főoldalon megjeleníteni. Egy mini kérdőíven keresztül mérjük fel az új látogató igényeit.”

A további optimalizációs tervekért nézzétek meg Krisztián prezentációját, valamint tartsatok velünk holnap is, amikor a BioZoo-nak tartott előadást is megnézhetitek! 🙂

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk