ecommerce-revolution-5-epizod.jpg

Búcsú Krisztiántól: „Kiderült, hogy egyszer nyerünk, egyszer pedig tanulunk”

5. Epizód

Pontosan 4 hete vágtunk bele a kiválasztott webáruházakkal a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációba – most pedig eljött a búcsú ideje. Mai epizódunkban bemutatjuk, milyen eredményekkel zárta az 1 hónapos optimalizálási időszakot a NaturalVital és a Czár ékszer.

Hogy a műsort követően, a későbbiekben is a helyes úton járjon mindkét webshop, 1-1 vendégelőadó látta el őket személyre szabott tippekkel: Wolf Gábor, a Marketing Commando kisvállalati marketing szakértője, valamint Kulcsár Róbert, a ShopRenter vezető tanácsadója. Nézzük is az elmúlt 30 nap eredményeit – és egy rövid kitekintést a jövőbeni fejlesztési irányok felé!

Kapcsolódó videók:

Natural Vital

Ahogy Csaba fogalmazott a Natural Vital-lal való közös munkáról:

„Élmény volt velük együtt dolgozni, mindig mindent határidőre szállítottak, minden együttműködés velük abszolút profi volt.”

A szakértői csapat támogatása mellett ez a hozzáállás, ez a nagyfokú tenni akarás is nagyban hozzájárult a webáruház által elért sikerekhez.

Alig 1 hónap nap alatt több mint fél millió Ft extra bevételt hoztak a Natural Vital számára beállított új kampányok, amelynek nyomán közel 22%-os éves bevételnövekedés becsülhető.

Ezzel egy hatalmas lépést tett Zsuzsa és Ági a hőn áhított cél, a 100 millió Ft-os éves bevétel felé.

Az elmúlt hetekben világossá vált, hogy még keresik, hogy mi lehet az ő egyedi megkülönböztető jegyük a versenytársakhoz képest. Hogy igazán nagyon tudjanak nőni, meg kell találniuk azt a termékkört vagy célpiacot, amit mindenki másnál jobb ki tudnak szolgálni.

Többek között ehhez, és más stratégiaalkotáshoz kapcsolódó tennivalóhoz nyújtott segítséget Wolf Gábor, a Marketing Commando kisvállalati marketing szakértőjének prezentációja.

wolf-gabor-marketing-commando-eloadas-a-natural-vital-szamara

Amíg ez a pozícionálás révbe ér, addig sem féltjük a Naturalvital.hu-t, hiszen már az elmúlt hetekben is nagyon sokat fejlődött a webshop – és még megannyi fejlesztési lehetőség kidolgozása áll előttük. Ami azonban fontos változás az 1 hónappal ezelőtti állapotokhoz képest: most már tudják, milyen eszközökhöz kell nyúlniuk!

Zsuzsa búcsúmondataiból idézve:

Rengeteg értéket kaptunk, tanultunk, és nagyon-nagyon sokat hozzátettetek a webáruházunkhoz. Úgyhogy nagyon köszönjük!

Czár ékszer

Gina és Iván egyértelműen javulást vártak a félidős eredményeikhez képest, hiszen érezhetően megugrott a rendeléseik száma az utóbbi hetekben.

A teljes optimalizálási időszak alatt közel 230 ezer Ft extra bevételt hoztak a Czárékszer.hu-ra beállított új kampányok, ami 26,2%-os bevételnövekedést jelenthet éves szinten.

A közös munka során felismerte Gina és Iván a jelenlegi webshop rendszerük korlátait, és végül a ShopRenterre való váltás mellett döntöttek.

Hogy a szolgáltatóváltás minél gördülékenyebben menjen, és minél jobban ki tudják használni az új webáruház rendszer nyújtotta lehetőségeket, Kulcsár Róbert, a ShopRenter vezető tanácsadója segített nekik egy rájuk szabott előadással – különös figyelmet fordítva azokra a területekre, ahol nagyobb lemaradással küzd a Czár ékszer (pl. termékoldali kommunikáció).

kulcsar-robert-shoprenter-eloadas-a-czar-ekszer-szamara

A webshop tulajdonosai – a mindennapi gyakorlati segítség mellett – azért a szemléletmódért a leghálásabbak, amit az elmúlt hetekben sajátítottak el. Ahogy Iván fogalmazott:

Megtanítottak minket arra, hogyan tudjuk elérni azt, amire vágyunk. Hogyan kell mérni, hogyan kell analizálni, és hogyan kell változtatni.

A műsor követői egy nagyon szimpatikus párt ismerhettek meg Gina és Iván személyében. Nagyon authentikusak, nagyon hitelesek, árad belőlük a termék és webshop iránti szenvedély. Számukra egy izgalmas kihívás a jövőre vonatkozóan, hogy átültessék ezt a szimpátiát és hitelességet, ezt a pozitív attitűdöt a webshopjukba is.

Habár nagyon sok lehetőség van még a webáruházukban, jó hír, hogy elindultak a helyes úton. A búcsúbeszélgetésből idézve:

Ülünk itt kicsit letaglózva, hogy egy hónap alatt milyen nagyot tudtunk lépni… Minden változás egy lépéssel kezdődik és nekünk ez egy nagy lépés volt!

Vajon a BioZoo és a Beerselection is hasonló érzésekkel és eredményekkel zárták az optimalizálási időszakot? Jövő héten ez is kiderül… 🙂

Addig is tartsatok velünk a keddi ingyenes, élő webináriumunkon, ahol közelebbről megismerhetitek a műsor során alkalmazott módszertant: a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációt. A webinárium alatt Krisztián mutatja be lépésről lépésre, hogy mit és hogyan kell csinálnod annak érdekében, hogy Te is látványos eredményeket érhess el a saját webshopoddal! Regisztálj és foglald le a helyed most!

Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció webinárium

Kövessetek minket a hét további részében is, hiszen Wolf Gábor és Kulcsár Róbert teljes prezentációját publikálni fogjuk. Mindkét előadás nagyon izgalmas, gyakorlati tippeket és tanácsokat ad olyan problémákra, melyekkel a hazai webshopok többsége napi szinten szembesül.

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk