“Nagy WOW élmény és egy pici szégyenérzet” – ezt váltotta ki Krisztián prezentációja

3. Epizód

Az Ecommerce Revolution Magyarország első online üzleti valóságshowja, ahol újjászületnek a webáruházak. Múlt héten már megismerhettétek azokat a szerencsés kiválasztottakat, akikkel Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián megkezdi a közös munkát. Most itt az ideje, hogy elkezdődjön az optimalizálási folyamat!

A harmadik epizódban Krisztián bemutatja a résztvevőknek a módszertant, mellyel valódi élményt nyújthatnak a látogatóiknak. A prezentációk után pedig Csabával együtt leülnek és közösen átbeszélik a tervezett kampányokat. Vágjunk is bele!

Kapcsolódó videók:

Krisztián prezentálja az optimalizálási lehetőségeket

Egy webáruház soha nincs készen. Mindig lehet rajta valamit fejleszteni vagy optimalizálni. Szakértőinknek volt is jó néhány ötlete, melyekkel javítani lehetne a négy webshopot. Ezeket Krisztián prezentálta a csapatoknak.

“Szuper, hogy nagyon nagy a termékválaszték, de ez bizonyos esetben előidézheti a választás paradoxonának nevezett jelenséget.”

A tervezett kampányok és a teendők

Bár az ötleteket a szakértők hozzák és a kampányok beállítását is vállalják, a webshop tulajdonosok se dőlhetnek hátra, ugyanis mindannyian házifeladatot kaptak.

A Natural Vital csapatától például azt kérte Csaba és Krisztián, hogy képzeljék el, hogy van egy valós áruházuk és megszólítanak egy oda belépő vevőt:

“Azt kérték tőlünk, hogy készítsünk egy folyamatábrát, hogy mi mit kérdeznénk a vevőtől és milyen lehetséges válaszok lehetnek. Ezt készítettük el és ők ezt le is programozták.”

Róbertet a BioZoo-tól az lepte meg a leginkább, hogy külföldről is ilyen sokan vásárolnak az oldalukról. Így az ő feladata az volt, hogy egy szállítási aloldalt vagy blog cikket készítsen.

“A legtöbb munka biztos, hogy abban lesz, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű tartalmakat biztosítsunk a gazdik számára.”

A Beerselection csapatától is egy blog cikket vártak a szakértők a 10 legnépszerűbb kategóriáról. Csaba külön kérte a srácokat, hogy ne próbáljanak objektív szakértők lenni, szubjektív véleményeket várnak tőlük. Péter így mesélt a cikkírásról:

“Ezer szavas cikket kértek tőlem a Krisztiánék, és még nem írtam egyetlen egy kategóriáról se, de már 400 szónál tartottam. És én úgy gondoltam, hogy ez így érthető, meg ez így tök alap. Aztán Gábor elolvasta és mondta, hogy ez így sok lesz.”

A Czár ékszer tulajdonosai nagyon jó videós tartalmakat gyártanak, azonban ez sehol nem jelenik meg az oldalon. Ezen a szakértők mindenképp változtatni akartak, így az ő feladatuk az volt, hogy összepárosítsák a videókat a kategóriaoldalakkal.

“A megbeszélés során kiderült az, hogy a videóinkat másféleképpen is nézhetjük, például olyan módon, hogy kategóriák szerint. Ahogy a webshopba valaki belátogat, látja, hogy vannak szettek, fülbevalók, karkötők, vagy bármi más, és ehhez tudunk társítani egy-egy videót.”

a héten publikáljuk mind a 4 prezit, amit a 4 résztvevő kapott, így teljesebb képet kaphat arról az olvasó, hogy milyen egyedi problémákra milyen megoldásokat javasoltunk.

Tartsatok velünk egész héten, hiszen publikáljuk mind a négy prezentációt, melyet Krisztián tartott a webshopoknak, így teljesebb képet kaphattok arról, hogy milyen megoldásokat javasoltunk nekik. Holnap a Beerselection-nek tartott előadás érkezik! 🙂

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk