2. epizód - Bemutatkozik a 4 webáruház

Bemutatkozik a 4 webáruház: “Fenekestül felfordult az életünk, de vettünk egy nagy lélegzetet…”

2. Epizód

Négy webáruház, két szakértő, és egy fantasztikus fejlődési lehetőség! Ez az Ecommerce Revolution, Magyarország első online üzleti valóságshowja. A műsor, ahol a webáruházak újjászületnek, és ahol mindannyiunk közös érdeke, hogy a látogatók ne csak elégedetten, de valamilyen terméket vásárolva hagyják el a webáruházunkat.

A második epizódban végre lehull a lepel a 4 szerencsés kiválasztottról. Elmesélik, hogy mi hajtja őket, milyen kihívásokkal kell megküzdeniük nap mint nap, és hogy milyen elvárásokkal vágtak bele a közös munkába. Hallgasd meg a webshopok sztoriját most! 🙂

Kapcsolódó videók:

Az előző epizódban láthattátok, hogyan sikerült a több mint 300 jelentkezőből kiválasztani azt a négy céget, aki részt vehet a Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián mentorálásával vezetett 1 hónapos optimalizációs időszakon. Most ismerjük meg őket és webáruházuk történetét!

Beerselection

A Beerselection Széll Gábor és Bárkai Péter nevéhez fűződik. Gábor egyedül kezdte a céget, de az elejétől tudta, hogy így ez nem fog menni, ezért két év múlva csatlakozott hozzá Péter:

“Én akkor kapcsolódtam be, amikor már a webshop már működött. Sőt, már az offline bolt is nyitva volt.”

A Beerselection üzletét átalakították, ezért egy időre a webshopot is le kellett állítaniuk. Ahogy a srácok fogalmaztak:

Úgy kellett újraindítanunk a webshopot, hogy itt még romokban állt minden. Semmi nem volt készen. Szörnyű, szörnyű volt! És nem volt világítás.

A Beerselection csapata azt reméli, hogy a műsor végére a folyamataik egy kicsit rendszerezettebbek lesznek.

Natural Vital

A Natural Vital webáruház tulajdonosai, Fazekas Ági és Süle Zsuzsanna, már 10 éve ismerik egymást. Együtt dolgoztak és családjaikkal is gyakran összejártak, aztán egyszer csak mindkettejük élete fenekestül felfordult.

“Vettünk egy nagy lélegzetet és újrakezdtük!”

– mesélte Ági.

A Natural Vital webáruház egy online biobolt, ahol cukormentes, tejmentes, gluténmentes termékeket árulnak. Van egy drogéria részlegük, illetve étrendkiegészítőkkel is foglalkoznak.

“Azt reméljük a következő négy hét közös munkájától, hogy jelentősen megnövekszik a napi rendelések száma, illetve emelkedni fog a visszatérő vásárlók száma is.”

BioZoo

Somogyi Róbert, a BioZoo tulajdonosa, bio és natúr termékeket forgalmazott humán területen, melynek kapcsán minden évben részt vett egy nemzetközi kiállításon. Itt találkozott először a kutyáknak szánt natúr kozmetikumokkal.

“Éjszaka egy kis piackutatást végeztem, és rögtön a másnapi első tárgyalásom ennél a standnál volt. Hoztam is egy tesztcsomagot haza és megkezdődött a termékek tesztelése.”

A BioZoo webáruház indulását nagyon sok workshop előzte meg, amit kutyakozmetikusoknak tartottak. A webáruház gondolata akkor született meg, amikor már annyi rendelésük érkezett, hogy azt papíron már alig győzték feljegyezni.

“A webshopunkat úgy látom, hogy nagyon felhasználóbarát, nagyon jó leírásokat, illetve egyedi tartalmakat készítünk. Viszont úgy gondolom, hogy hiányoznak még olyan oktatóanyagok, amik még inkább segítik a gazdikat a döntésben.”

Róbert bízik benne, hogy a négy hét alatt sikerül kialakítani egy olyan marketing stratégiát, amivel minél több gazdihoz el tudnak jutni.

Czár ékszer

A Czár ékszer tulajdonosai, Czár Iván és Czár Georgina, 2013. szeptember 17-én nyitották meg az üzletüket. Iván szavait idézve:

“Nem túl átgondoltan, viszont meg volt bennünk kezdettől fogva az a lelkesedés, hogy mindig szerettünk volna többet és többet. Jobban figyelni a vevőinkre, jobb kiszolgálást, jobb termékeket adni.”

A házaspár úgy gondolja, hogy nagyon jó a munkamegosztás köztük, hiszen mindketten azzal foglalkoznak, amelyhez igazán értenek:

“Nagyon jól kiegészítjük egymást. Ha fordítva kellene működnünk, az borzasztó lenne. Káosz lenne és zűrzavar.”

Iván és Georgina úgy érzi, hogy profi kezekben vannak, ezért nagyon nagy várakozással tekintenek a műsor elé.

Tartsatok velünk jövő héten is, amikor kezdetét veszi az optimalizálási folyamat. Innen folytatjuk hétfőn! 🙂

Tetszett a videó? Oszd meg ismerőseiddel!

Facebook LinkedIn Twitter Email Nyomtatás
Kiemelt szakmai partnerünk: OptiMonk