4 hét – 4 webáruház, és egy fantasztikus fejlődési lehetőség! A mai napon elstartolt az Ecommerce Revolution, Magyarország első online üzleti valóságshowja. A műsor, ahol a webáruházak újjászületnek és ahol mindannyiunk közös érdeke, hogy a látogatók ne csak elégedetten, de valamilyen terméket vásárolva hagyják el a webáruházunkat.
Első epizódunkban betekinthetsz a kulisszák mögé, átélheted a szereplőválogatás legemlékezetesebb pillanatait, és nyomon követheted, hogyan szűkült a kör több száz jelentkezőből mindössze 4 szerencsés kiválasztottra. Vágjunk is bele! 🙂
Kapcsolódó videók:
A szerencsés kiválasztottak lehetőséget kapnak arra, hogy részt vegyenek a Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián mentorálásával vezetett 1 hónapos optimalizációs időszakon. Amit ígérhetünk: csak a kendőzetlen igazságot mutatjuk meg! Nem csak a sikerekről számolunk be, hanem arról is, ha egy kampány elbukott és nem hozta az eredményeket – hiszen a hibákból legalább annyit tanulhatunk, mint a sikerekből.
Ahogyan Csaba fogalmazott:
“Az online értékesítés nem varázslás, hanem ugyanolyan tudomány, mint bármi más – amit lehet jól, és lehet rosszul is csinálni.”
Éppen ezért a műsor célja, hogy bemutassuk, hogy akár 30 napon belül is igen látványos eredményeket lehet elérni, hogyha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.
Olyan e-kereskedők jelentkezését vártuk, akiknek van egy meglévő webáruházuk, és fejlődni szeretnének.
Jelentkezés
Több mint 300 magyar e-kereskedő bízott bennünk annyira, hogy kezünkbe adná webáruháza optimalizálását. A jelentkezők között akad, aki már több mint 10 éve üzemelteti webshopját, de vannak olyanok is, akik alig egy éve indították el online boltjukat.
Nemcsak a webáruházak élettartama ilyen változatos, hanem a forgalmazott termékek is. A bútoroktól kezdve, a szivattyúkon át, a táplálékkiegészítőkig mindennel találkoztunk.
Szereplőválogatás
A jelentkezők top 10%-a kapott lehetőséget arra, hogy egy online meeting keretein belül győzzön meg minket arról, hogy érdemes velük együtt dolgoznunk.
A beszélgetésekből kiderült, hogy ezek az agilis, tenni akaró magyar vállalkozók pontosan tudják, hogy webáruházuk többre is képes – még akkor is, ha egyébként kisebb-nagyobb ütemű folyamatos javulást tapasztalnak.
Egyöntetűen érezték, hogy azt a “kis pluszt”, ami az áttörő sikerhez szükséges, éppen azt adhatja meg nekik az Ecommerce Revolution. Ahogyan az egyik jelentkező fogalmazott:
“Azt tudom, hogy mire jelentkeztünk, de azt nem tudom pontosan elmondani, hogy “hogyan”… ez egy olyan valóságshow, ami után nekünk megváltozik minden.”
Kiválasztás
1 hét alatt közel 30 interjú zajlott le, majd végül elérkeztünk a műsor egyik legizgalmasabb pontjához: a kiválasztáshoz. A kiválasztás során igyekeztünk objektívek maradni, de nagyon nem volt egyszerű 4-re szűkíteni a kört… Sokkal több jó áruház kerülhetett volna be a showba, azonban a kapacitásaink végesek, így sajnos fájdalmas döntéseket kellett meghoznunk.
A végeredménnyel azonban a teljes csapatunk elégedett: a kiválasztott 4 webáruház történetét nyomon követni garantáltan tanulságos – és egyben szórakoztató – lesz!
Tartsatok velünk jövő héten is, amikor kiderül, ki az a 4 szerencsés webshop tulajdonos, akikkel együtt fogunk dolgozni. Innen folytatjuk hétfőn! 🙂